Een frisse start

1/29/2015 12:08:00 p.m. CML Trends 1 Comments

Lieve lezer,

Allereerst: welkom op mijn blog! Ik vind het heel leuk dat je dit leest. Ik ben Lotte, 18 jaar en heb besloten deze blog te starten. Ik hou namelijk heel erg van mode en beauty en schrijven is ook een van mijn grootste hobby's. Het leek me erg leuk om een nieuwe blog te starten. Ik heb wel eens eerder een blog gehad, deze was in het Engels. Ik merkte dat ik het er toch lastiger mee had dan verwacht, dus ben ik er een halfjaartje tussenuit gegaan.

Toen het nieuwe jaar eraan zat te komen dacht ik: het is weer tijd voor een frisse start, zal ik weer eens een blog beginnen? Ik twijfelde, omdat ik het best druk heb op school in sommige tijden. Nu ik gewend ben op school denk ik het wel aan te kunnen om ook nog een blog bij te houden. Toen ik mijn blog idee aan vriendinnen vertelde waren zij zó enthousiast, dat ik zelf nóg enthousiaster werd en helemaal zin in het bloggen kreeg!

Dus hier ben ik dan, met mijn kersverse blogje LaLaLottie. Ik zal dus bloggen over beauty en fashion, en zal ook wel eens wat insides uit mijn leven geven. Ik hou ook erg van bakken, ook al heb ik daar niet altijd tijd voor. Ik ga er zeker meer tijd voor maken, en zal mijn bakkunsten en recepten hier delen.

Als ik je enthousiast hebt gemaakt om mijn blog te volgen, volg me dan op Bloglovin' en mis geen enkele post! Andere social media links kun je vinden in de Contact pagina.

Aan de layout van de blog wordt nog gewerkt. Ik hoop je binnenkort terug te zien op mijn compleet gepimpte blog!

Bedankt voor het lezen, en hopelijk tot snel!

Liefs, Lottie

1 opmerking: