Lookbook | #01 Winter

2/19/2015 11:24:00 a.m. Lotte 6 Comments


Lieve lezer,

Terwijl ik dit schrijf schijnt het zonnetje door mijn raam. Ik merkte afgelopen week dat het alweer langer licht was. Het duurt niet heel lang meer voordat de winter voorbij is. Maar voorlopig moeten we het nog even doen met de kou!

Elk seizoen heeft iets dat ik fijn vind. In de winter is dat het dragen van warme truien (en natuurlijk de feestdagen, maar die liggen alweer ver achter ons). Warme truien en oversized vesten, I love it!

Afgelopen winter heb ik een lange zoektocht naar mijn perfecte oversized vest gemaakt. Het vest moest aan een aantal eisen voldoen: ik wilde een zwarte, gebreid, met zakken, hij moest over mijn kont vallen, maar niet té lang. Kortom, ik was erg kieskeurig. Een paar weken terug vond ik dan eindelijk mijn vest. Bij de Topshop. Helaas bestelde ik hem een maat te klein en moest ik hem weer retourneren en nóg langer wachten tot ik eindelijk mijn heerlijke vest had. De prijs was ook aardig hoog, maar ik had het ervoor over, omdat ik al zolang aan het zoeken was geweest!

Samen met dit vest heb ik een schattig jurkje gekocht van de H&M. Gelukkig was deze in de sale, dus dat scheelde weer. Samen met mijn laarsjes en zwarte kniekousen behoort deze outfit tot een van mijn favorieten.


Ik weet, het is koud, in de winter een jurkje en een panty dragen. Maar het ziet er zo leuk uit, ik kan het vaak gewoon niet laten!






Muts H&M | Vest Topshop | Jurkje H&M | Panty V&D | Kniekousen Primark | Laarsjes Hobb's

Wat vind jij het leukste aan de winter? Heb jij een favoriete winteroutfit? Laat het me weten, ik ben erg benieuwd!

Liefs, Lottie

6 opmerkingen: