Lifeupdates | Tentamens & Zayn verlaat One Direction

3/29/2015 01:34:00 p.m. CML Trends 0 Comments


Lieve lezer,

Wat een week! Zoveel drukte, zoveel stress en dan ook nog eens het schokkende bericht dat Zayn One Direction verlaat! Een snelle update over hoe ik afgelopen week doorstaan heb.

Vorige week had ik niet verwacht dat het me zou lukken om een blogpost voor deze week te schrijven! Ik zit namelijk in de afrondingsfase van het derde blok. Dit betekent: projecten, tentamens en presentaties maken/leren/voorbereiden!

De ergste projecten heb ik nu ingeleverd, nog eentje te gaan, maar die hoeft alleen nog maar de spellingscheck te doorstaan en uitgeprint te worden. Niet meer zoveel werk dus. Alleen nog flink leren voor de tentamens mediaexploratie en kostenbegroting. Vooral de laatste zie ik erg tegenop, want Lotte + cijfers = HELP?! Maar met nog wat oefeningen en formules stampen komt dat wel goed.

A.s. dinsdag heb ik mijn eerste tentamen en een Engels presentatie, spannend, maar ik heb er alle vertrouwen in! Woensdag het verslag van crossmediaal concept inleveren en het concept pitchen. Ook hierin al het vertrouwen. Dan donderdag de laatste en de ergste: kostenbegroting. We gaan gewoon voor de 5,5! ;)

Ik ben nu dus al een stuk relaxter over school en heb daarom even tijd om deze post te schrijven. Want, wauw, wat een schok was dat afgelopen woensdag zeg! Zayn Malik verlaat One Direction. Toen mijn vriendin in caps lock stuurde dat ik de tweet van One Direction moest gaan lezen en dat Zayn de band zou verlaten, dacht ik eerst dat het een andere vriendin was op haar telefoon, die altijd grappen maakt. Dit kon toch niet waar zijn? Oké, hij had al een break genomen. Maar ik had verwacht dat hij minstens door zou gaan tot het contract zou verlopen dit jaar...

Toch was het echt waar, mijn favoriete band is niet meer compleet. Het is nog steeds bizar en ik besef het nog niet echt, maar ik ben heel blij voor Zayn dat ie eindelijk zijn rust gevonden heeft en weer kan genieten van het samenzijn met zijn familie. Zolang hij blij is, ben ik dat ook. Het zal even wennen zijn, Niall, Liam, Louis en Harry met zijn vieren te zien optreden, maar het is niet anders.

Wat ik eigenlijk nog veel erger vind, dan het feit dat Zayn de band verlaten heeft, zijn al die speculaties en belachelijke artikelen die de media verspreiden. Man, man, man...Hij zou de band verlaten hebben omdat ie bij Isis zou gaan, hij zou de band verlaten hebben omdat hij teveel drugs gebruikte, en dat Harry de volgende zou zijn omdat ie wil acteren in Hollywood? Nee, stop.

Als je wilt weten hoe het zit, luister dan naar het interview dat hij gaf met The Sun. Hier is het artikel dat je kan lezen, wat vrijwel hetzelfde is als de audio.

Zo, dat wilde ik even met jullie delen.

Hebben jullie nog iets meegemaakt deze week? Wat was jouw reactie toen je hoorde dat Zayn uit One Direction gestapt was? Laat een reactie achter!

Liefs, Lottie

0 reacties: