Lentekriebels!

5/01/2015 10:52:00 a.m. CML Trends 2 Comments



Lieve lezer,

Wat hebben we toch geluk met het weer de afgelopen tijd. Oke, ik moet toegeven, het mag nog wel íetsje warmer en íetsje vaker ook écht zonnig (want ja, Nederland is Nederland niet als het een aantal dagen in de week ook wat slechter weer is...), maar als er met Koningsdag regen voorspeld wordt en het is vervolgens heerlijk zonnig weer (tot verbranden aan toe!), dan kan ik toch wel zeggen dat ik tevreden ben met het Nederlandse weer op het moment! En mooi weer betekent natuurlijk ook dat de rokjes weer uit de kast mogen!


Dit rokje kocht ik in 2013 met kerst, en is eigenlijk een van mijn winteritems. Maar in de winter is het zo koud om rokjes te dragen, dus nam ik nog even de gelegenheid om het rokje uit de kast te pakken, zo in het overgangsseizoen. Het donkergroene kleurtje kan nog net! Dit soort rokjes zijn echt mijn favoriet, high waist en zo zwierig aan de onderkant. Ze zijn zowel schattig als classy, het ligt er maar aan hoe je het combineert!


Elk seizoen denk ik weer: ja dit is écht mijn favoriete seizoen! Eigenlijk kan ik dus gewoon niet kiezen, elk seizoen heeft wel wat leuks. Wat ik zo leuk vind aan de lente is dat alles weer beter wordt, in zekere zin. Het zonnetje begint weer te schijnen, waar iedereen vrolijker van wordt. De bomen worden weer groen en de bloesem begint uit te komen. Vogeltjes beginnen weer te fluiten. En er worden weer vakantieplannen gemaakt, het aftellen tot de zomer gaat beginnen!


Wat ik ook zo leuk vind aan de lente is dat er weer nieuwe muziek wordt gereleased met vrolijke lentedeuntjes. Op het moment vind ik Parijs van Kenny B echt zó leuk om naar te luisteren! Bekijk ook de cover van mijn collega en vriendin Merle. Samen met haar vriendin Carlijn vormen zij het duo Carlijn&Merle en uploaden zij covers op hun YouTube kanaal. Ze hebben Parijs dus laatst ook gecoverd, persoonlijk vind ik de video heel erg leuk!

De lente geeft me altijd een goed gevoel en het geeft me hoop. Er gebeuren zoveel leuke dingen in de lente: Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart en Pinksteren, Moederdag. Al die speciale vrije (feest)dagen maken me ontzettend vrolijk. Door het heerlijke zonnetje, de bloesem, het vogelgezang en de vrolijke muziek wordt ik ontzettend blij en voel ik me gelukkig met kleine dingen.


Blouse Primark | Rokje H&M | Sleehakken VanHaren
Geniet jij ook zo van het weer? Wat vind jij het leukste aan de lente? Laat een reactie achter!

Liefs, Lottie

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zeg, en wat fijn van het weer! Hier bij ons in Japan is het ook fijn weer, we hebben alleen de lente overgeslagen en zitten al met zomers weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jinnie! Japan? Wat gaaf! Hmm zomers weer klinkt heerlijk, geniet ervan! x

      Verwijderen